به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد، چهارصدونهمین نشست کتابخوان کشوری سه شنبه ساعت 10 صبح با حضور کتابداران،نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ، مسوولین و مقامات استانی، در محل سالن اجتماعات شهید کفایی برگزار می گردد.

مظلوم رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گناباد بیان داشت: كتاب خوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفي كتاب برگزار ميگردد. اين جلسه در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعاتي افراد كتاب خوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذارد. وی افزود: این نشست که برای دومین بار در سطح شهرستان گناباد برگزار می گردد، چهارصد و نهمین نشست کتابخوان کشوراست که در آن ده نفر از افراد مختلف از جمله آقای دکتر نبی پور فرماندار محترم شهرستان، آقای مهدوی مدیریت محترم آموزش و پرورش، آقای فیاضی نویسنده، پوریا پدرام کتابخوان نمونه استان ، کتابداران، اعضای کتابخانه های عمومی، هرکدام در بازه زمانی حداکثر ۱۰ دقیقه به معرفی یک کتاب خواهند پرداخت.

ازجمله کتابهایی که قرار است در این نشست معرفی گردد می توان به کتاب جدید اسفندیار فیاضی با نام کله کشک و انتخابات در ایران نوشته دکتر محمدعلی نبی پور فرماندار محترم شهرستان اشاره نمود.

قابل ذکر است این نشست در روز سه شنبه مورخ 18 اسفندماه ساعت 10 صبح در محل سالن شهید کفایی برگزار می گردد و شرکت برای عموم آزاد می باشد.